Kaliteyi temel bir felsefe olarak benimseyen AYD YAPI; tüm şantiyelerinde tüm çalışanları ile müşteri memnuniyetini ön plana çıkartmayı, bunu yaparken de müşteri beklentilerini, kalite ve çevre yaşam döngüsünün her aşamasında karşılamayı ve aşmayı hedeflemektedir.
- AYD YAPI, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarken, sürdürülebilir bir büyüme için;
- İnşaat sektörünün ve müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda çözümler sunarak müşteri memnuniyetini sağlamak,
- Hizmet kalitemizle yapı sektörü pazarında her alanda yapıların inşası için tercih edilir, dinamik bir şirket olmak,
- Tüm çalışanların katılımı ile sürekli iyileştirme yaklaşımı,
- Hizmetlerimizi gerçekleştirirken ilgili tüm sektörel, yasal, diğer ve uygulanabilir şartları yerine getirirken, uygunluk yükümlülüklerine hassas bir şekilde uyum gösterme,
- İnsan odaklı bir yaklaşımla, tüm çalışanlarımızın becerilerini tanımak, onları planlı eğitim faaliyetleri ile geliştirmek ve sorumluluklarını yerine getirmeleri için gereken kaynakları çalışanlara sağlamak,
- Kalite ve İSG yönetim sistemlerinin sürdürülebilirliğinin sağlanması için gerekli kaynakları temin etmek,
- Şantiyelerimizde atık üretimini minimize ederek çevresel kirliliği kaynağında önlemek; çevresel risklerimizin içselleştirilmesini sağlamak,
- Risk odaklı yaklaşımla, riski kaynağında önlemek, meslek hastalıklarını en aza indirgemek,
- Güvenli ve sağlıklı çalışma koşulları sağlamak, çalışanlarımızın tüm süreçlere katılımlarını teşvik etmek, sıfır iş kazası prensibiyle çalışmayı hedeflemek,
- müşterilerimize ve topluma katma değer yaratmak
ana prensibimizdir.